Serwis

Informacje ogólne
Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali. 
W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne biuro@ardero.pl

Dodatkowe pytania dot. gwarancji lub reklamacji należy kierować na maila biuro@ardero.pl

Reklamowany lub podlegający gwarancji produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:
ARDERO
Hermanowa 351A
35-020 Tyczyn

Warunki realizacji serwisu
Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu poinformujemy mailowo lub telefonicznie.
Serwis odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi nasza firma.

W razie pytań zawsze służymy pomocą - mailowo biuro@ardero.pl lub telefonicznie 12 307 07 67

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI 12 307 07 67
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl